ປອ. ບຸນທະວີ ດວງໂພສີ
ໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບ: ຮອງຫົວໜ້າພາກວິຊາ ການປ່າໄມ້ຊຸມຊົນ ແລະ ພັດທະນາຊົນນະບົດ
ບ່ອນປະຈຳການ: ພາກວິຊາ ການປ່າໄມ້ຊຸມຊົນ ແລະ ພັດທະນາຊົນນະບົດ
ວິຊາສອນ:
- ປ່າໄມ້ສັງຄົມ
- ການວາງແຜນພັດທະນາຊົນນະບົດ
ເບີໂທ: +85620 5555-1321
ທີ່ຢູ່ອີເມວ: boonthavy@gmail.com
ລະດັບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາເອກ
ສາຂາ: ວິທະຍາສາດສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ວິສະວະກຳ,
ມະຫາວິທະຍາໄລ: ມະຫາວິທະຍາໄລທໍລະນີສາດ, ປັກກິ່ງ
ປະເທດທີ່ຮຽນຈົບ: ສປ. ຈີນ
ປີທີ່ຮຽນຈົບ: 2016
ລະດັບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາໂທ
ສາຂາ: ປ່າໄມ້ຊຸມຊຸມ
ມະຫາວິທະຍາໄລ: ມະຫາວິທະຍາໄລກະເສດສາດ, ວິທະຍາເຂດບາງເຂນ
ປະເທດທີ່ຮຽນຈົບ: ໄທ
ປີທີ່ຮຽນຈົບ: 2010
ລະດັບການສຶກສາລະດັບປະລິນຍາຕີ:
ສາຂາ: ປ່າໄມ້,
ມະຫາວິທະຍາໄລ: ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ
ປະເທດທີ່ຮຽນຈົບ: ສ ປປ ລາວ
ປີທີ່ຮຽນຈົບ: 2000
ຫົວຂໍ້ການຄົ້ນຄວ້າລະດັບປະລິນຍາເອກ:
- ການຄຸ້ມຄອງຊັບພະຍາກອນປ່າໄມ້ ແບບມີສ່ວນຮ່ວມ ນໍ້າເທີນ 2 ໃນເຂດປ່າສະຫງວນນາກາຍ, ເມືອງນາກາຍ, ແຂວງຄໍາມ່ວນ. ກໍລະນີສຶກສາ: ເຂດນາວາງ ແລະ ເຂດເຕີງ. 2017
ຫົວຂໍ້ການຄົ້ນຄວ້າລະດັບປະລິນຍາໂທ:
- ປັດໃຈການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງປະຊາຊົນ ໃນການຄຸ້ມຄອງປ່າຜະລິດເຂດເມືອງປະທຸມພອນ, ກໍລະນີສຶກສາ: ບ້ານເຫລົ່າຫຍ້າ, ເມືອງປະທຸມພອນ, ແຂວງຈຳປາສັກ, 2017
- ສະພາບເສດຖະກິດ ແລະ ການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງປະຊາຊົນໃນການຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້ບ້ານເຂດ ບ້ານໃຫຍ່ໝື່ນຫົວເມືອງ, ເມືອງສາມັກຄີໄຊ, ແຂວງ ອັດຕະປື, 2018
- ຄຸນລັກສະນະ ແລະ ຄວາມເພີ່ງພໍໃຈຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວ ຕໍ່ກັບການພັດທະນາການທ່ອງທ່ຽວ ທີ່ເມືອງງອຍ, ແຂວງຫຼວງພະບາງ, 2018
- ທັດສະນະຄະຕິຂອງປະຊາຊົນ ຕໍ່ຜົນກະທົບໂຄງການກໍ່ສ້າງເຂື່ອນໄຟຟ້ານ້ຳທາ 1: ກໍລະນີສຶກສາ ບ້ານເພັງ, ກຸ່ມບ້ານຈັດສັນຫາດໝວກ, ເມືອງຜາອຸດົມ, ແຂວງບໍ່ແກ້ວ, 2018
- ອິດທິພົນ ຈາກການນໍາໃຊ້ທີ່ດິນ ຕໍ່ຄຸນນະພາບນໍ້າ ໃນອ່າງຮັບນໍ້າຕອນ ເມືອງສັງທອງ ແຂວງວຽງຈັນ, 2018
ການລົງວາລະສານຕ່າງປະເທດ:
- Participatory Assessment of Ecotourism Potential at Phou Khao Khouay National Protected Area: A Case Study of Ban Hadkai Village, Thapabad District, Bolikhamxai Province, Lao People’s Democratic Republic, 2010.
ປະສົບການເຮັດວຽກໂຄງການ:
- 2016-2018 Consulting Service to Protected Area and Wildlife Management Project (H-PAWP), Principle trainer for Protected Areas
- 2002-2006 work for the Mobil Conservation Education Unit (MCU) on forestry Awareness and wildlife conservation at Local schools at the NPA and other Protected Areas belong to Provinces.
ຂໍ້ມູນເພີ່ມຕື່ມ:
http://frc.forest.ku.ac.th/frcdatabase/bulletin/fforjournal/20140514_115850.pdf